Dagen D

publicerat i Allmänt;

Hej


Idag började jag min resa mot ett hälsosammare Emmely.
Tanken är att jag ska köra en kickstart under 3 veckor med Modifast för att sedan sakta men säkert börja följa Viktväktarna igen.
Första dagen har gått bra ändå, visst har jag varit trött och tung i huvudet men det har trotts allt ändå gått bra.
Drack 3 stycken Shakes med smak av banan och nu till kvällsmat åt jag en soppa med smak av potatis/purjolök där de första skedarna var goda men inte resten.
Denna gången känns allt annorlunda med min viktresa som jag än en gång påbörjar, jag känner att jag har ett annat driv och en sjukt bra motivation.
Visserligen bara dag ett men jag hoppas motivationen är här för att stanna.
Kommer även väga mig imorgon bara för att se vad jag redan under dag ett har åstadkommit. Allt för att hålla glöden uppe.

Godnatt 

Kommentera inlägget här :